Vinter, jul och så alla dessa känslor....

Vinter, jul och så alla dessa känslor....

Ibland händer det saker som gör illa andra, och som samtidigt gör att det gör ont i mig. Än värre blir det när man blir så fruktansvärt rädd att allt omkring en ska rasa samman.  Jag är så rädd om dig A, om du bara visste!


Det har inte blivit mycket skrivande alls den sista tiden. Tankarna har varit alldeles för många och för svåra att reda ut. Nu får det vara nog med allt tilltrasslande, nu ska saker och ting redas ut, hur jobbigt det än kommer bli.

Julen har kommit och gått, den har susat förbi och nu är det snart nytt år. Längtar så otroligt mycket efter ett nytt år som man kan försöka göra till ett underbart år med värme, kärlek och omtänksamhet!
Undrar om man ska ha något nyårslöfte, kanske att ta körkortet en gång för alla?! Eller att försöka vara en ännu bättre person än man varit det året som gått?

Sitter på jobbet nu och gör nästan ingenting. Det är jättelite att göra och det är nog bra att det är så. Då blir det desto mer tid för mig att tänka glada tankar :) Även om det inte är det lättaste just nu, men försöka kan man faktiskt alltid göra! :-))

Får se om det blir bio ikväll, skulle vara jättemysigt att sitta där bredvid min A och bara njuta av hans sällskap och en bra film:-)

Nu ska jag se efter om det har kommit in något mer ärende och jobba vidare!

KRAM



RSS 2.0