Choklad är väääldigt gott!

....det tycker jag såklart alltid, men idag kändes det extra gott hihi

Det har varit en bra dag idag. Det känns verkligen att solen är tillbaka i staden. När strålarna lyser in genom fönstren och man blir sådär lagom bländad av dom, då blir iaf jag glad och tänker att snart är våren här! Det är nog en av de sakerna som är bra med Göteborg, att det går så fort mellan vinter och vår. Hemma i falun är vintern jättelång...

A står i duschen nu, jag är så glad att jag har honom. Vi matchar varandra riktigt bra, vi får till saker och ting så att det blir lyckat, sååå glad att jag har honom, min A :-))

Kom att tänka på en sak, det här med brevvänner.Har barnen idag brevvänner? Jag kommer ihåg att jag hade några styckna när jag var liten. Det var alltid lika roligt när man sprang för att titta i postlådan och man hittade ett brev:-)

Jahapp, nu är chokladen slut och A är färdig i duschen! Hmm, kanske lite thé....det får nog bli det ....!








Kommentarer
Postat av: Madde

Du lä va duktigare på att uppdatera! hehhe, ska jag säga!!:)

2009-02-02 @ 22:18:07
URL: http://maddiepaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0