Lördag, förkyld men lycklig!

Så mycket har hänt, så många nya människor har trätt in i mitt liv de senaste 4-5månaderna. Därför ville jag starta den här nya delen av min blogg. Jag tycker att det är dags för en nystart på bloggandet.

Det absolut bästa som har hänt mig under det gångna halvåret är att jag och A har blivit tillsammans. Han är en helt underbar kille.  Jag är sååå oerhört tacksam över att jag är hans flickvän , wiee :-))

En annan väldigt rolig sak som har hänt är att min älskade lillasyster M har fått en liten pojk. Det är så otroligt vacker och fint att få vara moster :-) Det är en så söt liten krabat, som i och för sig inte alls är så liten för sin ålder... M är en väldigt stolt mamma och syster kan jag lova!

S, har hittat sin drömprins det är ju också hur bra som helst :-) Önskar er all lycka!

Wiee, ja ni ser vilka bra och fina saker som har hänt sedan jag skrev de sista raderna i min förra blogg. Tänk hur livet kan te sig ibland. Det har funnits stunder då jag har undrat hur man ska orka hoppas och le fast saker och ting inte alls är eller blir som man själv vill. Men nu vet jag, man ska hoppas, man ska tro på en förändring till det bättre. För det kommer, det gör det verkligen. Efter regn kommer sol finns det ett gammalt talesätt som heter, och ja, det stämmer så bra så :-)

Vad skönt det är att skriva av sig såhär, helt spontant och utan att tänka efter alldeles för mycket. För jag tänker lite för mycket ibland...ni vet, grubblar..Det är inte alltid till min eller de i min närhets fördel...Jaja, jag får se till att bättra mig :-)

Vad har hänt idag då, jag har mest legat i soffan och snytit mig och knaprat på strepsils, ja jag vet att man egentligen ska suga på dom, men alltså...det är inte det lättaste...haha
A är iväg och spelar biljard med sin kompis, undrar vem som har vunnit flest gånger?! Jag saknar honom fast vi inte har varit ifrån varandra någon längre tid... Ibland känner man sig så ynklig när man är sjuk.. Det är bättre för honom (och säkert mycket roligare för honom) att vara med sin kompis än med  mig som snyter sig var och varannan minut blandat med strepsils i munnen... Ja, alltså jag längtar tills jag blir frisk igen :-)

Nej nu ska jag nog kika lite på tv igen och kanske ringa E...haha ååh vilken telefonmissbrukare jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0