Mår inte så bra just nu...

Just nu mår jag inte alls något vidare... Jag är hemma hos A nu och vill ju såklart inte vara sjuk då... Men men.. Det går väl över snart hoppas jag..

Huskur, hmm, man kanske ska ta och göra sig några koppar med ingefära, pressad citron, honung och varmt vatten. Det drack jag förut när jag var förkyld, trodde inte att det skulle behövas den här gången för det verkade gå över rätt fort, men så fel jag hade...

Imorgon tänkte jag iaf försöka gå till jobbet, det ska nog gå bra.:-) Jag är  iaf inte ensam om att vara sjuk den här tiden på året...så det finns många som har det värre än mig... När man tänker så, så känns det faktiskt  lite bättre!

Vad har hänt mer idag då? Jo, A och jag var till ett par affärer och kikade lite, det var kul och skönt att komma ut lite. Så trist att bara sitta hemma :-) Sedan har vi kikat på film och bara tagit det riktigt lugnt. Den här helgen har verkligen susat iväg, även fast jag har varit sjuk. Tänk att helgerna går så himlans fort!  Men i och för sig så är vardagarna inte så tråkiga. Särskilt inte när jag har A. Varenda dag blir liksom extra mycket värd att leva. Tänk vad viktigt det är med att ha viktiga och betydelsefulla personer inpå sitt liv. Det är dom som gör det hela till något mycket bättre:-)

Dags att göra sig i ordning nu! Godnatt :-)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman!

2009-01-26 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0